Privātuma politika
SIA Advice Solutions vāc, izmanto un aizsargā jūsu personas datus, kad apmeklējat mūsu tīmekļa vietni vai veicat pirkumu. Mēs esam apņēmušies nodrošināt jūsu privātuma aizsardzību un to, ka jūsu dati tiek izmantoti saskaņā ar piemērojamiem ES tiesību aktiem.

1. Datu vākšana:

  • Apkopojamo datu veidi: Mēs apkopojam personas datus, kurus jūs mums sniedzat, kad izveidojat kontu, veicat pirkumu vai abonējat mūsu biļetenu. Šie dati var ietvert jūsu vārdu, uzvārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru, maksājumu informāciju un jebkuru citu informāciju, kas nepieciešama, lai veiktu jūsu darījumus vai pieprasījumus.
  • Vākšanas mērķis: Jūsu dati tiek vākti, lai atvieglotu pirkuma procesu, uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un, ja atļauts, sazinātos ar jums par mūsu produktiem un akcijām.
2. Datu izmantošana:

Kā mēs izmantojam jūsu datus: Jūsu personas dati tiek izmantoti, lai:

  • Apstrādāt un izpildīt jūsu pasūtījumus.
  • Pārvaldīt jūsu kontu.
  • Saziņai ar jums par pasūtījuma statusu, pieprasījumiem un atjauninājumiem.
  • pielāgot un uzlabot mūsu tīmekļa vietni un pakalpojumus, pamatojoties uz jūsu vēlmēm un mijiedarbību.
  • Sūtīt reklāmas e-pastus par jauniem produktiem, īpašiem piedāvājumiem vai citu informāciju, kas, mūsuprāt, jūs varētu interesēt (ar jūsu piekrišanu).
Apstrādes juridiskais pamats: Mēs apstrādājam jūsu datus, pamatojoties uz vairākiem juridiskiem pamatiem, tostarp jūsu piekrišanu (ja nepieciešams), nepieciešamību izpildīt līgumu ar jums un mūsu likumīgajām uzņēmējdarbības interesēm e-veikala darbībā.

3. Datu aizsardzība:

  • Drošības pasākumi: Mēs īstenojam dažādus drošības pasākumus, lai saglabātu jūsu personas datu drošību, tostarp šifrēšanu, ugunsmūrus un drošas serveru iekārtas. Mūsu drošības prakse tiek regulāri pārskatīta un pēc nepieciešamības atjaunināta, lai ievērotu mūsu augstos standartus un atbilstību spēkā esošajiem tiesību aktiem un noteikumiem.
  • Datu saglabāšana: Jūsu personas dati tiek glabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai izpildītu mērķus, kādiem tie tika vākti, tostarp, lai izpildītu jebkādas juridiskās, grāmatvedības vai pārskatu sniegšanas prasības.
4. Trešo pušu koplietošana:

  • Datu izpaušana: Mēs nepārdodam, netirgojam un neiznomājam jūsu personas identifikācijas informāciju citām personām. Mēs varam kopīgot jūsu informāciju ar uzticamām trešajām pusēm, kas palīdz mums uzturēt mūsu tīmekļa vietni, veikt uzņēmējdarbību vai apkalpot jūs, ja vien šīs puses piekrīt šo informāciju saglabāt konfidenciālu.
  • Trešo pušu pakalpojumi: Trešo pušu pakalpojumu piemēri ir maksājumu apstrādātāji, piegādes uzņēmumi un mākoņmitināšanas pakalpojumi. Šīm trešajām personām ir piekļuve personas informācijai, kas nepieciešama to funkciju veikšanai, bet tās nedrīkst to izmantot citiem mērķiem.
  • Juridiskās prasības: Mēs varam izpaust jūsu personas datus, ja to pieprasa likums vai ja esam pārliecināti, ka šāda rīcība ir nepieciešama, lai izpildītu juridiskas saistības, aizsargātu un aizstāvētu savas tiesības vai īpašumu, novērstu krāpšanu vai pasargātu no juridiskas atbildības.
5. Lietotāja tiesības:

  • Piekļuve informācijai: Jums ir tiesības pieprasīt piekļuvi mūsu rīcībā esošajiem jūsu personas datiem. Tas ietver lūgumu veikt labojumus vai atjauninājumus, lai nodrošinātu, ka jūsu informācija ir precīza un aktuāla.
  • Tiesības uz dzēšanu: Jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu, ja tie vairs nav nepieciešami nolūkiem, kādiem tie tika vākti, vai ja atsaucat savu piekrišanu un nepastāv cits apstrādes juridiskais pamats.
  • Datu pārnesamība: Jums ir tiesības uz datu pārnesamību, kas ļauj jums iegūt un atkārtoti izmantot savus personas datus saviem mērķiem dažādos pakalpojumos.
  • Piekrišanas atsaukšana: Ja jūsu datu apstrādes pamatā ir piekrišana, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt šo piekrišanu, lai gan tas neietekmē apstrādes likumību, kuras pamatā ir piekrišana pirms tās atsaukšanas.
  • Sūdzības iesniegšana: Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei, ja uzskatāt, ka jūsu dati nav apstrādāti saskaņā ar GDPR.
6. Kā izmantot savas tiesības:

Lai izmantotu jebkuru no šīm tiesībām, lūdzu, sazinieties ar mums pa šādu adresi:
  • E-pasts: info@uzdrosinies.lv
  • Pasta adrese: Mežmaļi, Kalnciema pag., Jelgavas nov., LV-3017, Latvija

Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu viena mēneša laikā pēc pieprasījuma saņemšanas, sniedzot par jums apstrādāto datu kopiju, labojot neprecizitātes vai dzēšot jūsu datus, kā pieprasīts.
Atgriešanas un kompensācijas noteikumi
Šī politika informē klientus par viņu tiesībām un pienākumiem attiecībā uz fizisko produktu atgriešanu, digitālo produktu anulēšanu, kā arī klātienes apmācību un notikumu dalības nosacījumiem, ievērojot ES patērētāju aizsardzības tiesību aktus.
  • 1. Fizisko produktu atgriešanaTiesības uz atgriešanu: Klientiem ir tiesības atgriezt fiziskus produktus 14 dienu laikā pēc to saņemšanas.
  • Atgriešanas nosacījumi: Produktiem jābūt neizmantotiem, tādā pašā stāvoklī, kādā tie saņemti, un oriģinālajā iepakojumā.
  • Atgriešanas process:Sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu info@uzdrosinies.lv.
  • Ievērojiet norādījumus par preces atpakaļnosūtīšanu.
  • Kompensācija: Pēc atgrieztā produkta saņemšanas un pārbaudes atmaksa tiks apstrādāta uz sākotnējo maksājuma veidu 14 darba dienu laikā.
  • 2. Anulēšana un atmaksa par digitālajiem produktiem
  • Atteikuma tiesības: Klienti var atcelt digitālā produkta pirkumu 14 dienu laikā pēc darījuma datuma, ja tā lejupielāde vai straumēšana nav sākusies.
  • Atteikuma tiesību zaudēšana: Klienti piekrīt, ka zaudē tiesības atcelt pirkumu, ja viņi piekrīt sākt lejupielādi vai straumēšanu atteikuma termiņa laikā, un pirkuma brīdī apliecina šo tiesību zaudēšanu.
  • Atcelšanas process:Paziņojiet klientu apkalpošanas dienestam, izmantojot skaidru paziņojumu pa e-pastu vai tālruni.
  • Atmaksa: Ja klients atceļ līgumu pirms digitālā satura pieejamības, viņam tiks izmaksāta pilna naudas summa, izmantojot to pašu maksājumu metodi, kas izmantota sākotnējā darījumā.
  • 3. Klātienes apmācības, izaicinājumi, nometnes un retrīti 3.1.
  • Unikālie kursi un notikumi
  • Unikāluma definīcija: Daži kursi, apmācības, nometnes, retrīti un citi notikumi ir unikāli, un tie tiek piedāvāti tikai vienreiz. Šie notikumi nav atkārtojami un pēc to norises nav iespējams piedalīties vēlreiz.
  • Atcelšanas un pārcelšanas politika:Nav atcelšanas iespējas: Līdzīgi kā koncertu vai citu vienreizēju pasākumu biļetēm, unikālu kursu un notikumu dalības maksājumi ir neatgriežami. Klienti nevar atcelt dalību šajos notikumos, un atmaksa netiek veikta neatkarīgi no iemesla.
  • Nav pārcelšanas iespējas: Unikāli kursi un notikumi nav pārcelami uz citu datumu vai notikumu. Ja klients nevar piedalīties notikumā, dalības maksa netiek kompensēta un netiek piedāvāta vieta citā datumā.
  • Izņēmuma gadījumi: Izņēmumi netiek piemēroti, izņemot situācijās, kas saistītas ar force majeure apstākļiem (piemēram, dabas katastrofas vai citi neparedzami notikumi). Šādos gadījumos uzņēmums patur tiesības pieņemt lēmumu par atcelšanu vai pārcelšanu pēc saviem ieskatiem.
  • 3.2. Vispārējie kursi un notikumiBezmaksas atcelšana: Klientiem ir tiesības bez maksas atcelt dalību līdz 14 dienām pirms kursa vai notikuma sākuma datuma.
  • Atcelšana tuvāk kursa sākuma datumam: Ja atcelšana notiek mazāk nekā 14 dienas pirms kursa sākuma datuma, atmaksa netiks veikta, bet kursa maksājums var tikt izmantots nākamajam kursam 6 mēnešu laikā, ja tas ir iespējams.
  • Pārcelšana: Vispārējiem kursiem un notikumiem klienti var vienu reizi pārcelt savu dalību uz citu datumu, ja pārcelšana tiek pieprasīta vismaz 14 dienas pirms sākotnējā datuma. Jauna datuma izvēlei jānotiek 6 mēnešu laikā.
  • 4. IzņēmumiDigitālie produkti: Pēc lejupielādes vai straumēšanas sākuma atgriešana vai atcelšana nav iespējama.
  • Pasūtījuma izstrādājumi: Pielāgotie un personalizētie produkti nevar tikt atgriezti vai atcelti.
  • Ātri bojājošās preces: Tādi produkti kā pārtika vai ziedi nav atgriežami.
  • 5. Vispārīgi noteikumiIzmaiņas politikā: Uzņēmums patur tiesības mainīt šo politiku jebkurā laikā. Izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas uzņēmuma mājaslapā.
  • Kontaktinformācija: Klienti var sazināties pa e-pastu info@uzdrosinies.lv ar visiem jautājumiem par atgriešanu, atcelšanu vai pārcelšanu.
  • Atmaksa: Mēs veiksim atmaksu bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no dienas, kad esam informēti par lēmumu atteikties no līguma vai to atcelt.
Šī politika nodrošina skaidrus noteikumus par jūsu piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, uzsverot unikālo kursu un notikumu neatgriežamību, kā arī klientu pienākumus un tiesības, kas atbilst ES patērētāju aizsardzības normatīviem.
Datu lietošanas politika
SIA Advice Solutions vāc, izmanto un aizsargā jūsu personas datus, kad apmeklējat mūsu tīmekļa vietni vai veicat pirkumu. Mēs esam apņēmušies nodrošināt jūsu privātuma aizsardzību un to, ka jūsu dati tiek izmantoti saskaņā ar piemērojamiem ES tiesību aktiem.

1. Datu vākšana:

  • Apkopojamo datu veidi: Mēs apkopojam personas datus, kurus jūs mums sniedzat, kad izveidojat kontu, veicat pirkumu vai abonējat mūsu biļetenu. Šie dati var ietvert jūsu vārdu, uzvārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru, maksājumu informāciju un jebkuru citu informāciju, kas nepieciešama, lai veiktu jūsu darījumus vai pieprasījumus.
  • Vākšanas mērķis: Jūsu dati tiek vākti, lai atvieglotu pirkuma procesu, uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un, ja atļauts, sazinātos ar jums par mūsu produktiem un akcijām.
2. Datu izmantošana:

Kā mēs izmantojam jūsu datus: Jūsu personas dati tiek izmantoti, lai:

  • Apstrādāt un izpildīt jūsu pasūtījumus.
  • Pārvaldīt jūsu kontu.
  • Saziņai ar jums par pasūtījuma statusu, pieprasījumiem un atjauninājumiem.
  • pielāgot un uzlabot mūsu tīmekļa vietni un pakalpojumus, pamatojoties uz jūsu vēlmēm un mijiedarbību.
  • Sūtīt reklāmas e-pastus par jauniem produktiem, īpašiem piedāvājumiem vai citu informāciju, kas, mūsuprāt, jūs varētu interesēt (ar jūsu piekrišanu).
Apstrādes juridiskais pamats: Mēs apstrādājam jūsu datus, pamatojoties uz vairākiem juridiskiem pamatiem, tostarp jūsu piekrišanu (ja nepieciešams), nepieciešamību izpildīt līgumu ar jums un mūsu likumīgajām uzņēmējdarbības interesēm e-veikala darbībā.

3. Datu aizsardzība:

  • Drošības pasākumi: Mēs īstenojam dažādus drošības pasākumus, lai saglabātu jūsu personas datu drošību, tostarp šifrēšanu, ugunsmūrus un drošas serveru iekārtas. Mūsu drošības prakse tiek regulāri pārskatīta un pēc nepieciešamības atjaunināta, lai ievērotu mūsu augstos standartus un atbilstību spēkā esošajiem tiesību aktiem un noteikumiem.
  • Datu saglabāšana: Jūsu personas dati tiek glabāti tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai izpildītu mērķus, kādiem tie tika vākti, tostarp, lai izpildītu jebkādas juridiskās, grāmatvedības vai pārskatu sniegšanas prasības.
4. Trešo pušu koplietošana:

  • Datu izpaušana: Mēs nepārdodam, netirgojam un neiznomājam jūsu personas identifikācijas informāciju citām personām. Mēs varam kopīgot jūsu informāciju ar uzticamām trešajām pusēm, kas palīdz mums uzturēt mūsu tīmekļa vietni, veikt uzņēmējdarbību vai apkalpot jūs, ja vien šīs puses piekrīt šo informāciju saglabāt konfidenciālu.
  • Trešo pušu pakalpojumi: Trešo pušu pakalpojumu piemēri ir maksājumu apstrādātāji, piegādes uzņēmumi un mākoņmitināšanas pakalpojumi. Šīm trešajām personām ir piekļuve personas informācijai, kas nepieciešama to funkciju veikšanai, bet tās nedrīkst to izmantot citiem mērķiem.
  • Juridiskās prasības: Mēs varam izpaust jūsu personas datus, ja to pieprasa likums vai ja esam pārliecināti, ka šāda rīcība ir nepieciešama, lai izpildītu juridiskas saistības, aizsargātu un aizstāvētu savas tiesības vai īpašumu, novērstu krāpšanu vai pasargātu no juridiskas atbildības.
5. Lietotāja tiesības:

  • Piekļuve informācijai: Jums ir tiesības pieprasīt piekļuvi mūsu rīcībā esošajiem jūsu personas datiem. Tas ietver lūgumu veikt labojumus vai atjauninājumus, lai nodrošinātu, ka jūsu informācija ir precīza un aktuāla.
  • Tiesības uz dzēšanu: Jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu, ja tie vairs nav nepieciešami nolūkiem, kādiem tie tika vākti, vai ja atsaucat savu piekrišanu un nepastāv cits apstrādes juridiskais pamats.
  • Datu pārnesamība: Jums ir tiesības uz datu pārnesamību, kas ļauj jums iegūt un atkārtoti izmantot savus personas datus saviem mērķiem dažādos pakalpojumos.
  • Piekrišanas atsaukšana: Ja jūsu datu apstrādes pamatā ir piekrišana, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt šo piekrišanu, lai gan tas neietekmē apstrādes likumību, kuras pamatā ir piekrišana pirms tās atsaukšanas.
  • Sūdzības iesniegšana: Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei, ja uzskatāt, ka jūsu dati nav apstrādāti saskaņā ar GDPR.
6. Kā izmantot savas tiesības:

Lai izmantotu jebkuru no šīm tiesībām, lūdzu, sazinieties ar mums pa šādu adresi:
  • E-pasts: info@uzdrosinies.lv
  • Pasta adrese: Mežmaļi, Kalnciema pag., Jelgavas nov., LV-3017, Latvija

Mēs atbildēsim uz jūsu pieprasījumu viena mēneša laikā pēc pieprasījuma saņemšanas, sniedzot par jums apstrādāto datu kopiju, labojot neprecizitātes vai dzēšot jūsu datus, kā pieprasīts.
Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
Šie pakalpojumu sniegšanas noteikumi regulē attiecības starp SIA Advice Solutions ("mēs", "mūs" vai "mūsu") un jums, klientu, nosakot juridiskos noteikumus, kas piemērojami visām mijiedarbībām ar mūsu e-veikalu.

1. Pakalpojuma apraksts:

  • Ko mēs pārdodam: Mēs piedāvājam virkni [fizisku produktu, digitālu produktu un tiešsaistes pakalpojumu], kas aprakstīti mūsu tīmekļa vietnē. Sīkāka informācija par katra produkta vai pakalpojuma funkcijām un specifikācijām ir sniegta to attiecīgajās lapās.
  • Pārdošanas nosacījumi: Veicot pasūtījumu mūsu e-veikalā, jūs piekrītat samaksāt noteikto cenu, ievērot paredzētos piegādes termiņus un pieņemt piemērojamo garantiju vai garantiju noteikumus. Darījuma pabeigšana būs atkarīga no produkta pieejamības, veiksmīgas jūsu maksājuma apstrādes un mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumu ievērošanas.
2. Lietotāja pienākumi:

  • Precīza informācija: Jums ir jāsniedz patiesa, precīza, aktuāla un pilnīga informācija par sevi, kā to pieprasa mūsu vietnes reģistrācijas veidlapa, kā arī jāuztur un nekavējoties jāatjaunina reģistrācijas dati, lai tie būtu patiesi, precīzi, aktuāli un pilnīgi.
  • Likumīga pakalpojumu izmantošana: Jūs piekrītat neizmantot mūsu produktus vai pakalpojumus nelikumīgiem mērķiem vai veidā, kas ir aizliegts ar šiem noteikumiem. Jūs esat atbildīgs par to, lai mūsu vietnes un pakalpojumu izmantošana atbilstu visiem vietējiem, valsts un starptautiskajiem likumiem un noteikumiem.
3. Atbildības ierobežojumi:

  • Vispārīgi ierobežojumi: Mēs neesam atbildīgi par jebkādiem tiešiem, netiešiem, nejaušiem, īpašiem, izrietošiem vai pārmērīgiem zaudējumiem, kas radušies mūsu pakalpojumu izmantošanas vai mūsu produktu iegādes rezultātā, izņemot gadījumus, kad šādus izņēmumus nepārprotami aizliedz likums.
  • Atbildība par produktiem: Mēs neuzņemamies atbildību par jebkādu kaitējumu, kas radies mūsu produktu vai pakalpojumu lietošanas rezultātā, ja vien tas nav saistīts ar mūsu nolaidību vai līguma pārkāpumu. Jebkuras prasības, kas saistītas ar bojātiem produktiem, tiks ierobežotas ar naudas atmaksu vai nomaiņu saskaņā ar mūsu Atgriešanas un naudas atmaksāšanas noteikumiem.
  • Pakalpojumu pārtraukumi: Lai gan mēs cenšamies nodrošināt nepārtrauktu mūsu e-veikala darbību un pieejamību, pārtraukumi var rasties no mums neatkarīgu iemeslu dēļ. Mēs negarantējam nepārtrauktu piekļuvi mūsu tīmekļa vietnei vai kļūdu, kļūdu, izlaidumu vai pārraidītās informācijas zudumu neesamību.
4. Piemērojamie tiesību akti:

Šos Pakalpojumu sniegšanas noteikumus reglamentē un interpretē saskaņā ar Latvijas likumiem, neņemot vērā to tiesību normu kolīzijas principus. Turklāt jūs piekrītat Latvijas tiesu ekskluzīvajai jurisdikcijai, lai risinātu jebkādus strīdus, kas izriet no šiem noteikumiem vai mūsu pakalpojumu izmantošanas.
Piegādes politika
Šajā Piegādes politikā ir sniegta detalizēta informācija par piegādes iespējām, izmaksām, piegādes termiņiem un vadlīnijām attiecībā uz starptautisko piegādi SIA Advice Solutions klientiem.

1. Piegādes metodes:

  • Standarta piegāde: Mūsu standarta piegādes pakalpojums piegādā produktus un digitālos pakalpojumus ir 3-10 darba dienas visiem pasūtījumiem.
  • Ekspress piegāde: Ātrākai piegādei klienti var izvēlēties ekspress piegādi, kas garantē piegādi, 1 - 3 darba dienu laikā.
  • Īpaša apstrāde: Dažus produktus, kas ir trausli, lieli vai prasa īpašu aprūpi, nosūtām, izmantojot mūsu īpašās apstrādes pakalpojumu, tādējādi nodrošinot, ka tie tiek nogādāti droši.
2. Izmaksas:

  • Standarta piegāde: visiem iekšzemes pasūtījumiem izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz pasūtījuma svaru un galamērķi. Tas tiks norādīts pie maksāšanas soļa.
  • Ekspress piegāde: Ekspressūtījumu izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz pasūtījuma svaru un galamērķi. Tas tiks norādīts pie maksāšanas soļa.
  • Starptautiskā piegāde: Starptautiskās piegādes cenas atšķiras atkarībā no galamērķa un pakas lieluma. Detalizēta informācija par izmaksām tiks sniegta pie maksāšanas soļa..
3. Piegādes laiks:

  • Piegāde iekšzemē: Piegādes laiks iekšzemes pasūtījumiem ir no 3-10 darba dienas standarta piegādei un 1-3 darba dienas ekspress piegādei.
  • Starptautiskā piegāde: Starptautiskās piegādes laiks var ievērojami atšķirties atkarībā no galamērķa. Parasti pasūtījumi tiek piegādāti 7-14 darba dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka muitas procedūras var paildzināt piegādes laiku un nav mūsu kontrolē.
4. Starptautiskā piegāde:

  • Pieejamība: Mēs piegādājam uz dažādiem starptautiskiem galamērķiem. Lūdzu, pārbaudiet pie maksāšanas soļa, lai pārliecinātos, vai jūsu galamērķis ir pieejams.
  • Muita un nodevas: Klienti ir atbildīgi par visām muitas un ievedmuitas nodevām, kas var tikt piemērotas starptautiskajiem sūtījumiem. Mēs neesam atbildīgi par kavējumiem muitas dēļ.
  • Ierobežojumi: Sakarā ar piegādes ierobežojumiem daži produkti var nebūt pieejami piegādei uz noteiktiem starptautiskiem galamērķiem.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi piegādes laiki ir provizoriski un ir atkarīgi no pasta pakalpojumu efektivitātes pēc nosūtīšanas no mūsu noliktavas. Mēs cenšamies jūs informēt par iespējamiem kavējumiem. Ja jums rodas papildu jautājumi par mūsu piegādes politiku, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu pa e-pastu info@uzdrosinies.lv.
Kontaktinformācija
Lai sniegtu klientiem svarīgu kontaktinformāciju, kas nepieciešama, lai uzzinātu par produktiem, pakalpojumiem vai atbalstu. Skaidras un pieejamas kontaktinformācijas uzturēšana ir prasība, lai veiktu pārdošanu Eiropas Savienībā.

Kontaktinformācija:

  • E-pasts: Lai saņemtu klientu apkalpošanas jautājumus, atbalstu vai atsauksmes, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@uzdrosinies.lv.
  • Fiziskā adrese: Sūtiet korespondenci uz šādu adresi: SIA Advice Solutions, Mežmaļi, Kalnciema pag., Jelgavas nov., LV-3017, Latvija
Papildu saziņas metodes:

  • Tālruņa numurs: +37127750180, darba dienās pieejams no plkst. 10:00 līdz 16:00.
  • Sociālie plašsaziņas līdzekļi: Sazinieties ar mums, lai saņemtu jaunumus un akcijas.
Mēs esam apņēmušies nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu. Neatkarīgi no tā, vai jums ir jautājumi par mūsu produktiem, vai jums nepieciešama palīdzība saistībā ar pasūtījumu, vai vienkārši vēlaties sniegt atsauksmes, mēs esam gatavi jums palīdzēt. Uz visiem pieprasījumiem parasti atbildam 24-72 stundu laikā darba dienās.
Juridiskā informācija
Šajā juridiskajā paziņojumā ir sniegta būtiska uzņēmuma reģistrācijas informācija, PVN identifikācijas dati un normatīvā informācija, lai izpildītu Eiropas Savienības un Latvijas juridiskās saistības.

1. Uzņēmuma informācija:

  • Uzņēmuma nosaukums: SIA Advice Solutions
  • Reģistrācijas numurs: 40103253741
  • Reģistrācijas vieta: Rīga, Latvija
  • Juridiskā adrese: Mežmaļi, Kalnciema pag., Jelgavas nov., LV-3017, Latvija
2. PVN maksātāja numurs:
  • PVN reģistrācijas numurs: LV40103253741
3. Regulējošā iestāde:

Uz SIA Advice Solutions darbību attiecas Latvijas un Eiropas Savienības normatīvie akti.

4. Bankas informācija:

  • Bankas nosaukums: Banka: A/S "Swedbanka"
  • SWIFT kods: HABALV22
  • IBAN numurs: LV46HABA0551026642179
Made on
Tilda