fbpx

Vebinārs: Biohacking ABC – Veselības stratēģijas

Tas brīdis ir klāt, kad Tu vari uzlādēt sevi ar visiem mums zināmajiem Biohacking rīkiem. Tas brīdis, kas palīdz sasniegt savu maksimālo potenciālu. Mēs zinām, ka ir daži, kas grib vairāk un ir motivēti sasniegt vairāk, bet ikdienas profesionālais darbs savā jomā tiem neļauj uzzināt to, ko mēs jau zinām vairākus gadus. Pats svarīgākais, mēs to visu praktizējam un biohacking ir par praktiskām lietām. Tāpēc, apkopojot darba pieredzi šajā jomā Tu vari iepazīties ar Biohacking rīkiem šajā vebinārā. Biohacking ir sistēmiska domāšana caur dabas, tehnoloģiju un zinātnes prizmu, lai uzlabotu sevi. Tā teikt – kā uzlauzt savu fizioloģiju, lai būtu produktīvāks, enerģiskāks, veselāks un laimīgāks! Veselīga dzīvesveida jomā pasaulē, sevišķi ASV un tagad arī Latvijā sevi aizvien aktīvāk piesaka biohakeri, kas ir jauna, mūsdienu cilvēkiem piemērota kustība sava fizioloģiskā un garīgā potenciāla uzlabošanai. Kāds vēlas uzlabot smadzeņu darbību caur miegu, kāds savu fizisko formu, vēl kāds vēlas kļūt enerģiskāks, produktīvāks savā profesionālajā karjerā utml. Šī ir iespēja smelties iedvesmu, pieredzi un sākt uzlauzt savas labsajūtas kodu! Biohacking ir instrumentu kaste, kas to visu ļauj sasniegt.

Šis produkts pašlaik nav noliktavā un nav pieejams.

Apraksts

Māris Žunda ir Rūdīšanās skolas un Biohacking.lv vadītājs un profesionālās izaugsmes treneris. Pārmaiņas viņa dzīvē sākās tolaik, kad Māris strādāja IT jomā. Strādājot labā uzņēmumā, starp lieliskiem kolēģiem, saprata, ka tomēr trūkst enerģijas un dzīvesprieka. Pagrieziena punkts bija Vima Hofa mācība, kas pārvērta viņa dzīvi līdz nepazīšanai. Šobrīd Māris ir sertificēts Vima Hofa metodes treneris Baltijā un kopā ar Rūdīšanās skolu piedāvā arī Tev mainīt savu ikdienu, justies un dzīvot labāk. Papildus visam viņš ir fitnesa treneris, profesionāls pirtnieks, veselīga dzīvesveida piekritējs un dažādu sociālo projektu dalībnieks un atbalstītājs.

Kas ir Biohacking?

Tas brīdis ir klāt, kad Tu vari uzlādēt sevi ar visiem mums zināmajiem Biohacking rīkiem. Tas brīdis, kas palīdz sasniegt savu maksimālo potenciālu. Mēs zinām, ka ir daži, kas grib vairāk un ir motivēti sasniegt vairāk, bet ikdienas profesionālais darbs savā jomā tiem neļauj uzzināt to, ko mēs jau zinām vairākus gadus. Pats svarīgākais, mēs to visu praktizējam un biohacking ir par praktiskām lietām. Tāpēc, apkopojot darba pieredzi šajā jomā Tu vari iepazīties ar Biohacking rīkiem šajā vebinārā. Biohacking ir sistēmiska domāšana caur dabas, tehnoloģiju un zinātnes prizmu, lai uzlabotu sevi. Tā teikt – kā uzlauzt savu fizioloģiju, lai būtu produktīvāks, enerģiskāks, veselāks un laimīgāks! Veselīga dzīvesveida jomā pasaulē, sevišķi ASV un tagad arī Latvijā sevi aizvien aktīvāk piesaka biohakeri, kas ir jauna, mūsdienu cilvēkiem piemērota kustība sava fizioloģiskā un garīgā potenciāla uzlabošanai. Kāds vēlas uzlabot smadzeņu darbību caur miegu, kāds savu fizisko formu, vēl kāds vēlas kļūt enerģiskāks, produktīvāks savā profesionālajā karjerā utml. Šī ir iespēja smelties iedvesmu, pieredzi un sākt uzlauzt savas labsajūtas kodu! Biohacking ir instrumentu kaste, kas to visu ļauj sasniegt.

Biohacking sevī ietver vairākas plašas tēmas – veselība, veiktspēja, prasmes, attīstība.

1. Veselības un fizisko / mentālo spēju pilnveidošana un uzlabošana. Piemēram, sabalansējot ķermeņa svaru, enerģijas avotus un, iegūstot pareizu izpratni par ķermeņa darbības principiem, Tu spēsi izmainīt savu dzīves kvalitāti, ar mērķi uzlabot kopējo labklājību, izturību un laimes sajūtu ikdienā.

2. Sasniegt galamērķi vieglāk un efektīvāk jeb strukturētā plūsmā (flow). Piemēram, atraisot savu iekšējo potenciālu, darbs ar ierobežojošiem uzskatiem, domāšanas un perspektīvas maiņa, darbs caur dažādiem jautājumiem, pozitīvas mentālās attieksmes radīšana, fokuss uz vēlamo galamērķi, disciplīnas iedibināšana palīdzēs būtiski izmainīt Tavu šī brīža dzīvi un perspektīvu tuvākā un tālākā nākotnē.

3. Jaunu prasmju un spēju attīstīšana. Piemēram, stresa vadība un kontrole, konkrētas uzvedības / ieraduma izmaiņas un pilnveides prasmes, radošo spēju attīstīšana, pārliecības iegūšana sevī, komunikācijas uzlabošana, labāku lēmumu pieņemšana, produktivitātes uzlabošana un līderības spēju pilnveidošana sevī. Šīs ir svarīgas prasmes, kas ir jāattīsta, jāpilnveido katru dienu.

4. Apziņas, uztveres un pārliecības pilnveide, vērtību noskaidrošana un dzīvošana pēc savām patiesajām vērtībām, un dzīves jēgas atrašana. Piemēram, pašapziņas uzlabošana, pateicības un cilvēcisko vērtību īstenošana dzīvē, mērķu skaidrības iegūšana un dzīves mērķu pārskatīšana, un sasniegšana ir pilnvērtīgas dzīves sākums fiziskā un mentālā plānā.

Par ko ir Biohacking?

1. Veselība & Dzīves kvalitāte (health & wellness) – veselības un fizisko / mentālo spēju pilnveidošana un uzlabošana. Piemēram, sabalansējot ķermeņa svaru, enerģijas avotus un, iegūstot pareizu izpratni par ķermeņa darbības principiem, Tu spēsi izmainīt savu dzīves kvalitāti. Mērķis ir uzlabot kopējo labklājību, izturību un laimes sajūtu ikdienā.
2. Veiktspēja (top performance) – sasniegt galamērķi vieglāk un efektīvāk jeb strukturētā plūsmā (flow). Piemēram, atraisot savu iekšējo potenciālu, darbs ar ierobežojošiem uzskatiem, domāšanas un perspektīvas maiņa, darbs caur dažādiem jautājumiem, pozitīvas mentālās attieksmes radīšana, fokuss uz vēlamo galamērķi, disciplīnas iedibināšana palīdzēs būtiski izmainīt Tavu šī brīža dzīvi un perspektīvu tuvākā un tālākā nākotnē.
3. Prasmes (skills) – jaunu prasmju un spēju attīstīšana. Piemēram, stresa vadība un kontrole, konkrētas uzvedības / ieraduma izmaiņas un pilnveides prasmes, radošo spēju attīstīšana, pārliecības iegūšana sevī, komunikācijas uzlabošana, labāku lēmumu pieņemšana, produktivitātes uzlabošana un līderības spēju pilnveidošana sevī. Šīs ir svarīgas prasmes, kas ir jāattīsta, jāpilnveido katru dienu.
4. Personīgā attīstība (personal development) – apziņas, uztveres un pārliecības pilnveide, vērtību noskaidrošana un dzīvošana pēc savām patiesajām vērtībām, un dzīves jēgas atrašana. Piemēram, pašapziņas uzlabošana, pateicības un cilvēcisko vērtību īstenošana dzīvē, mērķu skaidrības iegūšana un dzīves mērķu pārskatīšana, un sasniegšana ir pilnvērtīgas dzīves sākums fiziskā un mentālā plānā.

Biohacking pamatvirzieni:

1. Labāku ieradumu veidošana (habits) un mērķu izpratne (goals). Pabeidzot bootcamp programmu, Tu varēsi saprast kā veidot, izmainīt un pilnveidot savus ieradumus. Izprast savu mērķu nozīmi un asniegt pozitīvu iznākumu no savem ieradumiem un atbrīvoties no liekajiem, nevajadzīgajiem un nevēlamiem.
2. Biohacking rīki un to pielietojums (biohacking). Pabeidzot bootcamp programmu, Tu izpratīsi pieejamos rīkus un to nozīmi modernajā dzīves laikmetā. Tu spēsi pozitīvi novērtēt un ietekmēt savu fizisko un mentālo stāvokli, izmantojot zinātnes, dabas un tehnoloģiju aspektus. Tu spēsi sistemātiski sākt pārveidot savu iekšējo un ārējo pasauli, lai realizētu savu potenciālu un sasniegtu vēlamos rezultātus.
3. Uztura treniņš un joma (nutrition). Pabeidzot bootcamp programmu, Tu spēsi pilnveidot savu uztura jomu un izprast kā integrēt to savā dzīvē. Pielietot galvenos ieskatus no uztura niansēm, ko izmanto jebkurš biohackeris savā dzīvē. Tu iegūsi kvalitatīvu pamatu par uztura plānu, kas veicina un atbalsta Tevi enerģijas un dzīves kvalitātes uzturēšanā. Tu iegūsi izpratni, ko mainīt ēšanas paradumos un kā zināt, ka tas rada pozitīvu efektu.
4. Fizisko aktivitāšu treniņš un joma (movements). Sakārto savu fizisko ķermeni. Izproti tā nepieciešamību ceļā uz enerģiju un labsajūtu. Pabeidzot bootcamp programmu, Tu pilnveidosi savu izpartni par fizisko ķermeni. Tas nebūs ātrs un viegls ceļš, bet Tu iegūsi pamatu un norādījumus par to, kā izveidot fiziskās aktivitātes sistēmu, kas paredzēta mērķu sasniegšanai. Kā kustēties gudri, saglabājot īstermiņa un ilgtermiņa mērķu nozīmi.
5. Miega treniņš un joma (sleep). Pabeidzot bootcamp programmu Tu izmainīsi savu izpratni par miegu. Tu sapratīsi, cik liela nozīme ir ķermeņa diennakts ritmam mūsu dzīvē, veselībā un ikdienas sniegumā. Tu sarpatīsi kā uzlabot miega kvalitāti, saprotot nianses, kas balstītas uz pierādījumiem balstītām metodēm. Tu sapratīsi par miega daudzumu, tostarp uztura padomiem, miega higiēnu, uztura bagātinātājiem un uz tehnoloģijām balstītu pieeju miega uzlabošanai.
6. Stresa vadības un noturības treniņš (stress). Pabeidzot bootcamp programmu, Tu iegūsi izpartni kā vadīt savu nervu sistēmu. Kā iegūt mieru un kā aktivizēt ķermeni. Kā pamanīt stresu un sajust to savā ķermenī un prātā. Iegūsi praktiskus padomus un prasmes sevis nomierināšanā, integrējot šis zināšanas jebkurā dzīves situācijā.
7. Enerģijas kontrole un treniņš. Pabeidzot bootcamp programmu, Tu iegūsi prasmi izprast savu enerģiju, saprast kur tā pazūd un kā to atjaunot. Kur šūnu līmenī rodas enerģijas un kā to izmantot efektīvāk, atjaunot un lieki nepazaudēt.
8. Kognitīvās veiktspējas treniņš un prāta joma (mind). Pabeidzot šo bootcamp programmu, Tu iegrimsi smadzeņu un prāta darbībā. Sapratīsi, kā veiksmīgāk sadarboties ar savu galvu un veicināt tās funkcionalitāti. Kā mainīt ieradumus, kas balstās uz neirozinātnes pētījumiem.
>