fbpx
Izpārdošana!

Online: Rūdīšanās skolas trīs semināri

147,00 49,00

Mācies tiešsaistē neizejot no mājas. 11 stundu mācību materiāls. Semināru cikls, lai apgūtu to, ko mēs jau zinājām un pielietojām savas veselības labā vairākus gadus. Vima Hofa metodes un rūdīšanās ABC, Darbs ar elpu programma un elpošanas ABC, par miegu, kas ir pamats mūsu labsajūtai un veselībai. Tev ir iespēja iegādāties katru programmu atsevišķi vai arī iegādāties uzreiz visas trīs mācību programmas kopā. Zemāk lasi aprakstu par semināru.

 

Apraksts

Ņemot vērā notikumu apjomu šobrīd, ka viss mainās nevis pa dienām, bet pa stundām, tad arī mēs esam sagatavojuši iespēju mācīties online. Tas ir būtiski, jo ne tikai Rīgā vai tās apkārtē ir jāzin to, ko mēs zinām un praktizējam jau gadiem. 

Kāpēc mācības online:

  • Tev ir iespēja uzdot jautājumus un saņemt atbildes pēc online, ko personīgi Māris atbildēs
  • Tu saņemsi video materiālu, ko varēsi skatīties un šķirstīt
  • Tu saņemsi praktiskus ieteikumus apvienojumā ar teoriju
  • Tu saņemsi PDF prezentācijas, kuras varēsi šķirstīt un mācīties no tām
  • Tu saņemsi audio klausāmu materiālu, ko varēsi klausīties sev ērtā veidā

Trīs mācību programmas: 

1) Darbs ar elpu pamatapmācība / Oxygen Advantage metodika – 3 stundu programma 
2) Vima Hofa metodes pamatapmācība un Rūdīšanās ABC – 3 stundu programma
3) Izproti savu miegu un programma Tavs miegs – 3 stundu programma

Kad notika ieraksti:

1) Darbs ar elpu pamatapmācība / Oxygen Advantage metodika – Tiešsaiste 9.04.2020
2) Vima Hofa metodes pamatapmācība un Rūdīšanās ABC – Tiešsaiste 16.04.2020
3) Izproti savu miegu un programma Tavs miegs – Tiešsaiste 24.04.2020

Kā varēs saņemt ierakstu?

Ierakstu varēsi saņemt uzreiz pēc iegādes kopā ar rēķinu savā epastā.

Papildus: 

1. Darbs ar elpu pamatapmācība / Oxygen Advantage metodika – 3 stundu programma 

Kā elpot efektīvāk un… kāpēc tas vispār vajadzīgs? ​Nepareiz​a elpošana patērē vairāk Tavas enerģijas, lai nodrošinātu organismu ar pietiekamu skābekļa daudzumu​. Tas rada milzīgu stresu organismam! ​Veicot elpošanas funkciju, organisms veic darbību kopumu, lai tā tiek izpildīta noteiktā kārtībā, atbilstoši organisma vajadzībām, ko sauc par elpošanas biomehāniku. Iepazīsties un izproti kā Tu elpo? Kādēļ elpošanas funkcionalitāte ir jāizmaina? Kā elpot efektīvāk? Cilvēks bez gaisa var izdzīvot sekundes, bez ūdens dienas, bet bez ēdiena nedēļas. Elpošana ir neapzināts process, tā norit automātiski, jo citādi mēs neizdzīvotu. Bet, vai tas nozīmē, ka mēs nevaram to apzināti trenēt un uzlabot? Izprotot un trenējot elpošanas sistēmu, mēs varam kļūt daudz efektīvāki, veselīgāki un spēcīgāki. Elpošanas attīstīšanas nozīme ir neapšaubāma. Mūsdienu dzīvesveids ir būtiski mainījis cilvēka dabiskos elpošanas paradumus. Tos apzināti jāmaina, trenējot un domājot par niansēm, atgriežoties pie stāvokļa, kas ir daudz efektīvāks. Elpošanas nozīme dažādās jomās kļūst arvien izteiktāka. Tā vairs nav tikai austrumu prakšu priekšrocība, kas jau izsenis nav iedomājamas bez elpošanas tehnikām, šobrīd arī rietumu racionālā pasaule ir gatava izzināt šo, cilvēka dzīvības procesu nodrošināšanā tik būtisko, jomu, gan no fizioloģijas, gan jaunāko zinātnes sasniegumu puses.

Vēlies uzlabot spēju efektīvāk elpot?

  • Veicot elpošanas funkciju, organisms veic darbību kopumu, lai tā tiek izpildīta noteiktā kārtībā atbilstoši organisma vajadzībām, ko sauc par elpošanas biomehāniku. Ribu kustības, krūšu kurvju kustības, vēdera kustības, pēc šiem visiem parametriem ir iespējams noteikt vai šī biomehānika notiek atbilstoši anatomiskām prasībām.
  • Dzīves veids, ilgstoši piespiedu poza, psiholoģiska slodze, stress, izmaiņas stājā, muskuļu disbalans, kā rezultātā izveidojas nepareizs elpošanas stereotips, jeb izmainīta elpošanas biomehānika.
  • Nepareizs elpošanas steriotips patērē vairāk enerģijas, lai nodrošinātu organismu ar pietiekamu skābekļa daudzumu. Kas ir ļoti neefektīvs veids kā elpot un rada organismam papildus stresu.
  • Izprotot šo mehānismu, mēs spējam to labot, kā rezultātā elpot efektīvāk, uzņemt vairāk skābekļa un patērēt mazāk enerģijas.

Kādēļ elpošana ir tik svarīga?

  • Elpošanas efektivitāte ir pamats cilvēku funkcionālo spēju uzturēšanā. Tā nodrošina:
  • Gāzu maiņa – galvenā elpošanas orgānu sistēmas funkcija. Tā notiek plaušās un audos. Tas ir viens no galvenajiem dzīvības uzturēšanas procesiem. Šajā procesā tiek uzņemts skābeklis un izdalīts oglekļa dioksīds. Mūsu ķermenis sastāv 65% no skābekļa.
  • Izvadfunkcija – elpojot organisms atdod gaistošas vielas (ēteriskās eļļas, etilspirtu u.c.).
  • Termoregulācija – izelpojot sasildīto gaisu, tiek atdots ķermeņa siltums.
  • Balss veidošana – izelpojamais gaiss ar noteiktu spiedienu ievibrē balss saites, aktivējas balss muskuļi un rodas skaņa.
  • Imūnaizsargfunkcija un hormonālā regulācija.
  • Homeostāzes nodrošināšana – ogļskābās gāzes izvadīšana palīdz nostiprināt nemainīgu pH līmeni organismā.
  • !!! Elpošana ir vienīgā organisma iekšējā funkcija ko mēs spējam apzināti kontrolēt, un caur kuru varam ietekmēt visas pārējās funkcijas.

2. Vima Hofa metodes pamatapmācība un Rūdīšanās ABC – 3 stundu programma

Šajā nodarbībā Tu gūsi pilnvērtīgu ieskatu Vima Hofa (Wim Hof) metodē. Tajā būs apvienoti visi trīs metodes galvenie pamatprincipi: elpošana, aukstums un prāta treniņš, kā arī pakāpeniska ķermeņa rūdīšanās. To apgūstot un praktizējot, Tu varēsi labāk kontrolēt savu ķermeni, nervu sistēmu, kā arī ietekmēt un aktivizēt imūnsistēmu, novērst iekaisuma procesus un slimošanu, uzlabot asinsriti. Šajā nodarbībā Tu redzēsi, ka Tavs ķermenis spēj daudz vairāk nekā Tavs prāts iedomājas.

Iespējamie ieguvumi no metodes apgūšanas

Šajās mācībās Tu apgūsi paņēmienus, ko varēsi praktizēt jau rītdien, kā arī zināšanas, kas Tev ļaus patstāvīgi un droši uzsākt rūdīšanos, ejot aukstā dušā, peldoties āliņģī vai dodoties pastaigā. Ir pierādīts, ka Vima Hofa metode ir balstīta uz cilvēka fizioloģiju, zinātniskiem pētījumiem un atklājumiem.

Tā var pozitīvi ietekmēt šādas jomas un elementus.

  • Līdzsvarot ķermeni un apziņu
  • Veicināt asinsriti
  • Uzlabot miega kvalitāti
  • Veidot spēju aizmirst par diskomfortu aukstumā — ieiet aukstā dušā un ledainā ūdenī
  • Uzlabot koncentrēšanās spējas un paaugstināt mērķtiecību
  • Uzlabot noturību pret stresu un pārliecību par saviem spēkiem

Māris Žunda ir sertificētais Vima Hofa metodes treneris. Māris ir apguvis šo metodi no paša Vima Hofa. Kopš tās apgūšanas 2013. gadā Māris regulāri noslīpē un izkopj mācību metodoloģiju, uzstādot personīgos rekordus. Turklāt Rūdīšanās skolā Māris piedāvā apgūt šo metodi ikvienam: gan privātpersonām, gan uzņēmumu kolektīviem.

Metodes apraksts

Metode sastāv no trim elementiem: elpošanas, kas ir sastopama jogā, aukstuma izmantošana ir labi zināma metode gan ziemas peldētājiem, gan citās veselības uzlabošanas praksēs, un fiziskie un līdzsvara vingrinājumi arī ir daļa no jau izmantotās prakses pasaulē. Atšķirība ir tā, ka šī metode apvieno visefektīvākos elementus, kas darbojas un kuru ietekme uz ķermenī notiekošajiem veģetatīvajiem procesiem ir zinātniski pierādīta.

Visi metodes vingrinājumi ir vērsti uz to, lai noteiktu, kas ķermenī ir saimnieks, atgūstot kontroli pār savu ķermeni. Vima Hofa metode nenosaka fizisko spēku vai izturību, bet gan mentālo gatavību sakārtot un izprast savu ķermeni, atrast līdzsvaru tajā, jo visos vingrinājumos notiek apzināts darbs ar sevi.

Elpošana

Elpošana ir vienkāršākais veids, kā ietekmēt veģetatīvo nervu sistēmu, lai kontrolētu un aktivizētu imūnsistēmu. Faktiski ar katru elpas vilcienu cilvēks ietekmē ķīmiskos un fizioloģiskos procesus organismā.

Prāta treniņš / meditācijas un koncentrēšanās vingrinājumi

Tie visi kopā ir svarīgs ierocis, kad runa ir par domāšanu, rīcību un sasniegumiem. Šajā metodē stiprs prāts ir panākumu atslēga iekšējā spēka atklāšanai. Koncentrēšanās vingrinājumi un meditācija ir svarīga metodes sastāvdaļa. Ar prāta treniņu cīņai ar aukstuma sajūtu tas tiek trenēts arī cīņai pret stresu un slinkumu reālās dzīves situācijās. Turklāt tiek trenēts gribasspēks un noturība, kas būs neaizstājams palīgs, lai gūtu panākumus personiskajā dzīvē un darbā.

Ķermeņa pakāpeniska pakļaušana aukstumam

Ķermeņa pakāpeniska pakļaušana aukstumam ir ļoti efektīvs paņēmiens ceļā uz mērķi. Tai ir spēcīga un pozitīva iedarbība uz ķermeni un veģetatīvo nervu sistēmu. Turklāt, katru reizi nedaudz pārspējot sevi, rodas gandarījuma sajūta, kas pozitīvi ietekmē prātu un apziņu.

 

3. Izproti savu miegu un programma Tavs miegs – 3 stundu programma 

Miegs ir sarežģīta lieta, bet daudzi domā tā: aizmiegu, pamostos, un pa vidu nekas nenotiek. Bet patiesībā notiek sarežģītas lietas! Vai Tev ir grūti aizmigt vai arī Tu regulāri mosties naktī? Vai esi slims un tik ļoti noguris no negulēšanas? Tu nespējat izslēgt savu prātu vakaros un Tev ir traucēts miegs?

Māris Žunda: Miega apmācību laikā Tev būs iespēja iegūt gan praktiskas, gan teorētiskas zināšanas par to, kā ietekmēt un uzlabot sava miega kvalitāti. ​​Pēc apmācībām varēsi izgulēties labāk, jo gūsi pārliecību par miega nozīmi Tavā dzīvē. ​Pats sāku interesēties par miegu, kad caur aukstumu, elpošanu un nervu sistēmas treniņiem sapratu, ka tas ir vadāms process un man radās pastiprināta vēlme šo uzlabot sevī! Tieši tāpēc es šobrīd apkopoju visas zināšanas no teorētiskās, zinātniskās, kā arī praktiskās pieredzes un izveidoju šo mācību virzienu! Parasti es saku, tiekamies ezerā, bet tagad es teikšu – tiekamies migā!

  • Iemācies novērtēt miega traucējumus un izprast, kas tos rada.
  • Kāpēc miegs ir tik svarīgs Tavā dzīvē? Kāda tam dziļāka jēga?
  • Tava guļamistaba, gulta, sega, matracis, spilvens, poza, kā ietekmē Tavu miegu?
  • Kādus rīta un/vai vakara rituālus vajag ieviest pirms un pēc miega, lai uzlabotu miegu?
  • Kursa mācībās, Tev būs iespēja izaicināt sevi labākam miegam ar dažādiem mājasdarbiem un mācību virzieniem!
  • Miega zagļi, kas ietekmē Tavu miegu un spēju izgulēties kvalitatīvi!
  • Uzturs un uztura paradumi, kas ietekmē miegu?
  • Kā zarnu trakts ietekmē Tavu miegu kvalitāti?
  • Endokrīnās sistēmas darbības jeb hormonu nianses un kāda ir to nozīme miega procesu regulācijā?
  • Fizioloģija un kā tā var ietekmēt Tavu lielisko miegu?
  • Fakti, pētījumi un secinājumi no medicīnas un personīgās dzīves!
  • Ko darīt ar krākšanu? Un vai to var labot!
  • Kā tehnoloģijas var palīdzēt mērīt, analizēt un ko tās pasaka par mūsu miegu?

​Neviens par to nerunā: ​Neviens Tavā dzīvē nav Tev mācījis par miegu. Dīvaini, vai ne?! Process, kurš ir absolūti vitāls mūsu labsajūtai un veselības kvalitātei tiek uzskatīts par tik pašsaprotamu, ka nevienam nešķiet, ka šajā procesā var un būtu jēga ko mainīt. Var un vajag!

Pētījumi un vietējā pieredze Latvijā: ​Pētījumi dati Amerikā apliecina, ka vairāk kā 78% no cilvēkiem vēlas uzlabot savu miegu un tā kvalitāti. 38% cilvēku pamostas noguruši un neizgulējušies vairāk kā 4 diena nedēļā un tas nav normāli! 51% amerikāņu pusaudžu apgalvo, ka skolā viņi ir noguruši, tāpēc pajautājiet saviem bērniem kāds ir viņu enerģijas līmenis dienas laikā? Kamēr šis pētījums tika veikts Amerikā, mēs redzam no mūsu citiem mācību virzieniem, ka šāda vai līdzīga pieredze piemeklē arī mūs Latvijā un tieši tāpēc mēs gribam to
labot!

Kultūra, ko mēs veidojam paaudzēs! Faktiski, ja Tu nejūties labi tas Tevi nogurdina, Tava enerģija ir zemā līmenī un Tu nespēj koncentrēties, domāt un tas rada garastāvokļa svārstības un papildus stresu Tavai nervu sistēmai, radot papildus fizisko un emocionālo spriedzi. Nereti šo nepatīkamo ciklu var lauzt ar dažādām metodēm, kas palīdz uzlabot miega kvalitāti. Ilgtermiņā tas jūtami uzlabos Tavu pašsajūtu un enerģijas apjomu.

Atbildība par sevi un saviem tuviniekiem! Kādus padomus Tu zini par miegu? Iespējams zini, ka naktī nepieciešamas 7-9 stundas miega, nav ieteicams dzert kafiju pirms gulētiešanas, nelietot mobilās ierīces pirms miega, gulēt tumšā, klusā, vēdinātā telpā. Iespējams zini, ka ieteicams mosties un doties gulēt vienā un tajā pašā laikā, nav ieteicams nakšņot ar mājdzīvniekiem gultā, regulāri nepieciešams mainīt veļu, matraci, spilvenu, segu, utt. Un tas nav viss, mēs Tev izstāstīsim vēl daudz un dažādus padomus, kas palīdzēs izmainīt Tavu miega kvalitāti.

“Tici vai nē, bet Tu vari katru nakti izgulēties un pamosties ar sajūtu, ka esi atpūties un enerģijas pilns mesties dienas darbos! Tas ir iespējams!”

Kāpēc mācīties ar Rūdīšanās skolu – Atsauksmes

Atzīšos, ka sākumā biju diezgan skeptiska, jo domāju, ka informācija tiks pasniegta sarežģītā un pārāk gudrā veidā. Taču tā nebija. Bija ļoti viegli uztvert visu, ko stāstījāt. Pat šķietami sarežģītas lietas izklāstījāt tā, lai mēs saprastu un pēc tam varētu arī pastāstīt mājiniekiem. Jūs ļoti veiksmīgi apvienojāt gan teoriju, gan praktiskos vingrinājumus. Nevienā brīdī nebija garlaicīgi, gluži otrādi – laiks paskrēja nemanot. Visvērtīgākie man likās praktiskie vingrinājumi, kurus arī cenšos pielietot ikdienā. Pildot tos Jūsu uzraudzībā, bija tāda drošības sajūta, ka viss tiek darīts pareizi. Man bija ļoti svarīgi iegūt to pārliecību, ka tie vingrinājumi strādā, lai būtu motivācija tos pielietot arī ikdienā. Un semināra laikā to varēja izjust uz savas ādas. Pēc noslēdzošā 30 min vingrinājuma bija kolosāla sajūta. Tāpat man ļoti noderīgi likās arī pārējie vingrinājumi, it īpaši deguna higiēnas vingrinājumi. Tagad tos pildot, pārbaudu uz savas ādas, ka tie strādā, it īpaši, ja ir problēmas ar degunu un iesnām. Jūsu vadīto semināru es uzskatu pa ļoti noderīgu. Tā bija kvalitatīvi pavadīta sestdiena, kuras laikā uzzināju daudz ko jaunu un noderīgu. Šī informācija un praktiskie vingrinājumi ir vēl jo vairāk noderīgi šajā sarežģītajā laikā, kad elpošana, manuprāt, ir vēl svarīgāka. Tāpēc es arī vēlētos saņemt materiālus, lai vēlreiz visu pārlasītu, jo dažas lietas jau ir piemirsušās. Būtu ļoti vērtīgi vēlreiz visam iziet cauri. Būšu ļoti pateicīga, ja atsūtīsiet tos 😉 Darbs ar elpu 10. / Kristīne

Šokējoši apzināties, ka tik vitāli nozīmīgu procesu, kā pareizu elpošanu mūsdienās uztveram kā kaut ko pilnībā pašsaprotamu un neatkarīgu no mūsu ikdienas paradumiem un darbībām, lai gan ar esošo paradumu maiņu esam elpošanu izmainījuši līdz kritiskai robežai, kas ietekmē visus mūsu dzīves procesus – labsajūtu, veselību, spriestspējas, koncentrēšanās prasmes, smadzeņu, citu orgānu darbību u.tml. Šīs apmācības sniedza ļoti vērtīgu teorētisku un praktisku ieskatu pareizas elpošanas paradumu ieviešanai, lai ilgtermiņā uzlabotu labsajūtu, pielāgošanos konkrētai dzīves situācijai (miera/enerģijas radīšana sev vajadzīgos brīžos), fizisko aktivitāšu veiktspējas uzlabošanu un kopumā būtisku dzīves kvalitātes celšanu. / Alise

Paldies Mārim, ka pavēra priekškaru tādai it kā pašsaprotamai lietai, kā elpošana, kas izrādās ir daudz komplicētāka, nekā sākumā var likties. Tajā pašā laikā, strādājot cītīgi ar sevi, elpošanu var mainīt, lai tā dotu spēkus dzīvot pilnvērtīgi. / Raivis

Vairāk kā 200 atsauksmes Tu vari artest šajā lapā! 

 

>