Rūdīšanās skola

Ko darīt vasarā ar rūdīšanos?

Parasti, kad mūs piemeklē pirmās rudens saaukstēšanās septembrī, jautājam – kā uzlabot savu imunitāti un ko būtu jāsāk darīt, lai mazāk slimotu? Viena no atbildēm – sākt rūdīties jau vasarā un pavasarī, un patiesībā nekad nebeigt šo rūdīšanās procesu savā dzīvē!

Rūdīšanās ir fizioterapijas procedūru sistēma un notikumu kopums, kas palielina organisma pretestību un izturību pret nelabvēlīgu ārējās vides faktoru iedarbību. Tai ir sevišķa nozīme organisma adaptācijas, it sevišķi termoregulācijas funkciju pastiprināšanā. RŪDĪŠANĀS pamatā ir pakāpenisks un sistemātisks nervu un asinsrites sistēmu treniņš. RŪDĪŠANĀS procedūrās izmanto dažādus fizikālos faktorus. Ja kairina ādas un gļotādas receptorus, tie rada ierosu, kas pa nerviem un nervu ceļiem nonāk galvas smadzeņu garozā, no kurienes iet impulsi, kuri pastiprina vai pavājina dažādu orgānu funkcijas. Tā organisms labāk piemērojas mainīgiem ārējās vides apstākļiem un aktivē aizsargreakcijas. Praktiski vislielākā nozīme ir organisma norādīšanai pret aukstumu, mitrumu, kā arī krasām t° maiņām. Vienkāršākie un efektīvākie RŪDĪŠANĀS līdzeklis ir dabas faktori — gaiss, ūdens, saules radiācija, kā arī fiziskie vingrinājumi (vingrošana, sporta nodarbības). Avots: Populārā medicīnas enciklopēdija, 1984. gads.

Kādas mācības tuvākā laikā Tu vari apgūt Rūdīšanās skolā?

Rūdīšanās un Vima Hofa metode apmācības

Rūdīšanās un Vima Hofa metodes apmācība

Elpošanas sistēmas treniņš – darbs ar elpu apmācības

Darbs ar elpu apmācības

Uzlabo un pamaini savu miegu Tavs miegs apmācības

Tavs miegs apmācība

Piesakies bezmaksas vasaras un pavasara 21. dienas izaicinājumam. Reģistrējies mūsu mājaslapā

21 dienu e-pastu bezmakas apmācība

Tuvākie notikumi, kur būt un mācīties

  1. Bērnu Rūdīšanās skolas lekcija pieaugušajiem 30.04.2019. Reģistrējies veikalā.
  2. Elpošanas pieredzes vakars ar skaņu un elpošanu 13.05.2019. Reģistrējies veikalā.
  3. Rūdīšanās skola mazuļiem un vecākiem. Meklē informāciju mājāslapā.
  4. Peldētapmācība pieaugušajiem un jauniešiem maijā un jūnijā! Reģistrējies veikalā.

Kāpēc pieteikties mācībām jau tagad vasarā un pavasarī?

  1. Tas būtu labākais kā sagatavoties rudens un ziemas sezonai!
  2. Tikai līdz maija beigām reģistrējoties pamatapmācību programmās (Rūdīšanās un Vima Hofa metode, Darbs ar elpu un Tavs miegs), nāc divatā un maksā vienu cenu uz visām apmācībām līdz vasaras beigām!
    • Veic pirkumu mūsu pamatprogrammās (Rūdīsānās un Vima Hofa metode, Darbs ar elpu un Tavs miegs)
    • Izvēlies jebkuru no mācību veidiem (ievads, pamatnodarbība, vai kurss)
    • Veic apmaksu un nāciet mācīties divatā!
  3. Ja tomēr esi viens pats šajā mācību ceļā un nevari atrast sev domu biedru, tad piedāvājam Tev 15% atlaidi!
    • Iepērkoties ievadu grozā kupona kodu “vasara2019” un saņem atlaidi!
  4. Piesaki uzņēmuma lekcijas savā uzņēmumā visu vasaru ar 50% atlaidi! Raksti pieteikumu uz epastu info[at]uzdrosinies.lv un atsaucies uz šo piedāvājumu!

Ko vēl var darīt vasarā, lai veicinātu rūdīšanās procesus organismā?

Bez ūdens procedūrām pastāv vēl citi mācību virzieni, kā trenēt sava organisma spējas adaptēties un pielāgoties ārējās vides svārstībām (temperatūrai, mitrumam, vējam). Bet, mēs Tev izvirzam jaunu izaicinājumu, jo šajā vasarā ir jāpeldās 100 reizes.

1. Skriešana basām pēdām. Lielākā daļa ar plikām pēdām staigā vasarā pa pludmali vai zāli, bet var arī skriet. Ja iepriekš to neesi darījis, sākotnēji skrien bez apaviem ne vairāk kā 400 – 500 metrus. Pēdu muskulatūra, valkājot apavus, kļūst vāja un pakļaujot to pārslodzei var iedzīvoties traumās. Laba alternatīva ir pastaiga basām pēdām. To var veikt gan gada siltajos, gan aukstajos mēnešos. Staigā, kamēr jūties komfortabli.
2. Gaisa peldes. Atrodi gaisu un izmanto to savā labā. Stāviet kaili pie atvērta loga (vēlams ne publiskā vietā) brīvā dabā vairākas minūtes. Ļaujiet gaisam apņemt visu ķermeni un kairināt ādas dažādos receptorus. Var apvienot ar rīta rosmi. Izpildīt vairākas minūtes dienā un neslēpties zem apģērba.
3. Ģērbies plānāk jeb minimalistisks apģērbs ikdienā. Šī rekomendācija tiešām ir aktuāla arī vasarā, jo papēti, cilvēki arī vasarā tuntulējas. Ikdienā nav vajadzības ģērbites pārlieku silti. Kusties un ķermenis sāks aktīvāk strādāt un kļūs siltāk. Galvenais, lai ir galva un kājas siltas. Ja ilgstoši jāstāv uz vietas un nav iespēja kustēties šī metode ir mazāk efektīva, tāpēc kusties!
4. Deguna, kakla skalošana. Dažādās veselības stiprināšanās tradīcijās tiek praktizēta kakla un deguna skalošana ar ūdeni. Procedūru veic vienu vai divas reizes dienā. Kaklu var skalot ar parastu ūdeni vai minerālūdeni. Deguna skalošanai vislabāk noder vājš sālsūdens. Noliecoties uz priekšu katrā nāsī pārmaiņus iesūc nedaudz ūdeni, ko izpūš pa otru nāsi vai muti. Katru nāsi izskalo divas, trīs reizes. Deguna skalošana palīdz atbrīvot degunu no liekām gļotām, netīrumiem, palīdz norūdīties.
5. Pirts mums ļoti patīk. Ej pirtī! Iešana pirtī uzlabo ķermeņa izturību un termoregulāciju. Jau izsenis cilvēki pēc karsēšanās pirtī aplēja sevi ar vēsu ūdeni vai nopeldējās. Šīs abas procedūras abas dabīgi sader kopā un viena otru papildina.

NORŪDĪŠANĀS IEGUVUMI

Norūdoties Tu vari kļūt par spēcīgāku un aktīvāku personību. Iegūstot lielāku enerģiju, varēsi sasniegt mērķus vieglāk. Tev būs spēcīgāka imunitāte, kas ļaus labāk pretoties dažādām vīrusu saslimšanām, kas Latvijas mērenajā un mitrajā klimatā nav nekāds retums. Esi vesels, priecīgs un laimīgs!

Exit mobile version